Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje
Połączenie Macrologic SA z Retilią Sp. z o.o.
01. 12. 2017

Szanowni Państwo,


dnia 01 grudnia 2017 r. sąd zarejestrował połącznie Macrologic SA z Retilią sp. z o.o. Tym samym Macrologic przejął wszelkie zobowiązania, wynikające z umów, które zawarło Państwa przedsiębiorstwo z Retilią sp. z o.o. Nie będzie to wymagało żadnych zmian w treści istniejących już dokumentów. W niektórych przypadkach zmienią się osoby sprawujące w zakresie dotychczasowej obsługi usługowej opiekę nad Państwa przedsiębiorstwem.


Jednocześnie nadmieniamy, że należy oczekiwać kolejnej zmiany w związku z trwającym obecnie procesem połączenia Macrologic SA z Asseco Business Solutions SA. Podobnie jak w wyżej opisywanym przypadku, nie będzie to miało wpływu na nasze zobowiązania, wynikające z umów z Państwem.

Od 01 grudnia 2017 roku Retilia Sp. z o.o. zmienia adres do korespondencji. Prosimy uprzejmie o zaktualizowanie posiadanych przez Państwa informacji o nowym podmiocie: 
 

Macrologic SA

ul. Kłopotowskiego 22

03-717 Warszawa

NIP: 522 000 28 25
 

Aktualność
System retilia.web – najnowsze rozwiązanie dla branży retail
01. 06. 2017

Oprogramowanie retilia.web  jest dedykowanym rozwiązaniem do obsługi branży retail. Rozwiązanie wykorzystuje nowoczesne technologie informatyczne i wpisuje się w trendy związane z obsługą detalu oraz sieci handlowych. Może działać z poziomu przeglądarki internetowej lub smartfona czy tabletu. Klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, internetowym). Rozwiązanie retilia.web to system klasy POS (Point of Sale) napisany w technologii webowej.

Program retilia.web jest rozwiązaniem oferowanym w modelu Cloud Computing, co w znacznym stopniu pozwala zoptymalizować nakłady na infrastrukturę IT.

System umożliwia:

  • Szybki dostęp do danych przez przeglądarkę internetową i z urządzeń mobilnych.
  • Zminimalizowanie wydatków na infrastrukturę IT.
  • Wyeliminowanie uciążliwych procesów instalacji, aktualizacji i utrzymania oprogramowania.
  • Nieograniczone możliwości rozwoju i współpracy z innymi systemami.

Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu:

mail: info@retilia.pl

sprzedaż: +48 222 566 237
Aktualność
Portal Zgłoszeń – nowa platforma do e-komunikacji z Klientami
01. 05. 2017

Informujemy, że od dnia 1 maja br. firma Retilia uruchomiła nową platformę komunikacyjną – „Portal Zgłoszeń” przeznaczoną dla Klientów.

Jest to nowe medium służące do kontaktów z konsultantami Retilia, w tym do rejestrowania zgłoszeń serwisowych, oraz zamówień dotyczących zarówno oprogramowania jak i sprzętu fiskalnego i komputerowego.

Celem wdrożenia nowego narzędzia komunikacyjnego jest podniesienie komfortu Państwa kontaktu z firmą Retilia oraz jakości obsługi i realizacji zgłaszanych przez Państwa tematów.

Korzystanie z nowej platformy wiąże się dla Państwa z wymiernymi korzyściami: 

  • Uproszczenie rejestracji zgłoszeń serwisowych i zapotrzebowań,
  • Bieżąca kontrola aktualnego statusu zgłoszenia,
  • Krótszy czas reakcji na zgłoszenia,
  • Dostęp do historii zgłoszeń oraz związanej z nimi korespondencji,
  • Uzgodnienie wyceny usługi przed jej realizacją.

 
Zachęcamy do korzystania z tej formy kontaktu. Zamówienia złożone za pośrednictwem Portalu będą uważane za złożone w formie pisemnej. Z Portalu Zgłoszeń można korzystać przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. Portal Zgłoszeń jest oferowany bezpłatnie wszystkim Klientom Retilia w ramach obecnie realizowanych umów o świadczenie usług zawartych z naszą firmą.

Korzystanie z Portalu Zgłoszeń będą regulowały zapisy aneksu jaki będzie zawierany z naszymi klientami.  W przypadku pytań zapraszamy do kontaktu:

Dział Wsparcia Klienta
telefon: +48 222 566 277
e-mail: dwk@retilia.pl

 

 

 

 

 

Aktualność
Zatrudnij mobilnego Asystenta Sprzedawcy!
15. 03. 2017

Asystent sprzedawcy to aplikacja mobilna dostępna na smartfonach oraz tabletach z systemem Android. Aplikacja pozwala na udzielanie natychmiastowych odpowiedzi na pytania klientów, zmniejsza kolejki, usprawnia zarządzanie zapasami.

Sortowanie i filtrowanie danych w Asystencie sprzedawcy odbywa się  według dowolnie zdefiniowanych parametrów (PLU, EAN lub nazwa własna).

Dzięki aplikacji Asystenta sprzedawcy  pracownicy salonów sprzedaży mają szybki dostęp do:

  • aktualnych stanów magazynowych we wszystkich lokalizacjach,
  • bieżących cen,
  • stanu ilości na półkach z określeniem jej lokalizacji w danym sklepie dzięki funkcji kolektora.

Pakiet potrzebny do wdrożenia:

  • Licencja Asystenta sprzedawcy firmy Retilia,
  • Smartfon spełniający wymagania sprzętowe,
  • Bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych lub wbudowany aparat w telefonie.

Skontaktuj się z nami:

+48 222 566 237

info@retilia.pl     

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanym materiałem filmowym (obejrzyj film).                    

Aktualność
Aplikacja do drukowania wielu paragonów na raz
08. 03. 2017

Multiposnet –  aplikacja do drukowania wielu paragonów na raz.

Czy Twój program do sprzedaży pozwala wydrukować wiele paragonów jednocześnie? Jeśli nie, to wypróbuj aplikację Multiposnet.

Jeśli Twoja firma w trakcie dnia ma do wykonania setki transakcji na drukarkach fiskalnych i masz problem z wydajnością ewidencjonowania sprzedaży firma Retilia proponuje rozwiązanie w postaci programu Multiposnet (więcej).

Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu:

+48 222 566 237

info@retilia.pl     

 

 

Aktualność
Retilia Cloud Backup
20. 02. 2017

Najczęstszą przyczyną utraty danych jest:

  • Uszkodzenie komputera.
  • Złośliwe oprogramowanie.
  • Przypadkowe usunięcie danych.
  • Szkodliwe działanie osób trzecich.

Systematyczne tworzenie kopii zapasowych pozwala na zminimalizowanie ryzyka utraty ważnych plików niezbędnych do prowadzenia biznesu.

W ramach usługi Retilia Cloud Backup oferujemy Klientom dwa pakiety do wyboru z wydzieloną specjalnie dla Państwa Firmy przestrzenią dyskową w chmurze (więcej).

Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółowych informacji zapraszamy do kontaktu:

mail: info@retilia.pl

sprzedaż: +48 222 566 237
Jednolity Plik Kontrolny dla obrotu magazynowego (JPK_Magazyn)
04. 01. 2017

Od lipca 2018 roku małe i średnie firmy, jak i mikroprzedsiębiorstwa będą musiały przekazywać na żądanie w formie JPK wszystkie dane m.in. z: ksiąg rachunkowych, wyciągów bankowych, dowodów magazynowych, ewidencji zakupów i sprzedaży VAT, faktur VAT i ewidencji uproszczonych.  

W najnowszej wersji (2.00.04) oprogramowania retilia została przygotowana aktualizacja pliku JPK Magazyn. Jest to rozwiązanie, które pozwoli wygenerować Jednolity Plik Kontrolny za dowolnie wgrany okres dla obrotu magazynowego. Pozwala mapować dokumenty zdefiniowane w systemie retilia dotyczące dokumentów magazynowych: PZ, WZ, RW, MM.

Jeśli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji w zakresie JPK Magazyn prosimy o kontakt:

Dział Sprzedaży
+48 222 566 237
info@retilia.pl