Ta strona zapisuje w Twoim urządzeniu krótkie informacje tekstowe zwane plikami cookies (ciasteczkami). Są one wykorzystywane do zapisywania indywidualnych preferencji użytkownika, umożliwiają logowanie się do serwisu, pomagają w zbieraniu statystyk Twojej aktywności na stronie. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Ustawienie lub pozostawienie ustawienia przeglądarki na akceptację cookies (ciasteczek) oznacza wyrażenie przez Ciebie świadomej zgody na takie praktyki.

OK, rozumiem i akceptuje

Praca w firmie Retilia

Naszym celem jest zapewnienie pracownikom odpowiednich warunków i możliwości zdobywania cennych doświadczeń, które otworzą przed nimi perspektywy interesującej i satysfakcjonującej kariery zawodowej. Ich rozwój i postępy są dla nas ważne, ponieważ w przyszłości sukces firmy będzie zależał od osiągnięć tych ludzi, których dziś zatrudniamy i szkolimy.

Inżynier wsparcia technicznego

Obowiązki: udział w projektach wdrożeń systemów informatycznych wspomagających sprzedaż detaliczną, analiza wymagań Klienta, parametryzowanie oprogramowania, opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie szkoleń dla użytkowników końcowych.


Wymagania:
  • wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie informatyki lub ekonomii,
  • zdolności analityczne - umiejętność prowadzenia wywiadów z klientem i definiowania jego wymagań
  • znajomość oprogramowania i sprzętu komputerowego,
  • znajomość bazy danych MS SQL,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
  • prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane:

  • doświadczenie we wdrażaniu systemów sprzedaży w branży retail
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomość tematyki systemów informatycznych klasy ERP i POS wspomagających zarządzanie oraz znajomość trendów w branży retail.

Do zadań wybranej osoby należeć będzie:

  • analiza i definiowanie wymagań klienta,
  • opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej,
  • wdrażanie systemu firmy Retilia,
  • prowadzenie szkoleń indywidualnych i grupowych dla użytkowników końcowych,
  • doradztwo w zakresie oprogramowania i sprzętu komputerowego,
  • bieżąca obsługa klientów.
Oferujemy:
  • elastyczny czas pracy, możliwość telepracy po uzgodnieniu z przełożonym,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • pracę w młodym, ambitnym zespole,
  • szkolenia i stały rozwój w ramach pracy.

Aplikuj na stanowisko Inżynier wsparcia technicznego
załącz swoje CV* wybierz plik z dysku
* pola wymagane