W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy portale B2B i B2C w pełni zintegrowane z pozostałymi produktami z oferty firmy Retilia. Portal B2C przeznaczony jest do zarzadzania systemem lojalnościowym. Portal pozwala personalizować akcje promocyjne do stałych klientów, dzięki wglądowi w historię zakupów. Rozszerzoną wersją portalu B2C jest portal B2B służący do współpracy firmy z dostawcami i dystrybutorami, czy też z odbiorcami w sieci franczyzowej.
Portal B2B i B2C firmy Retilia może funkcjonować jako dopełnienie systemu do zarządzania sprzedażą lub jako niezależne oprogramowanie. Pozwala na gromadzenie danych oraz historii kontaktów w jednym miejscu.
Portal B2B służy do współpracy firmy z dostawcami i dystrybutorami, czy też z odbiorcami w sieci franczyzowej. Główną zaletą korzystania z portalu jest utrzymywanie wszelkich kontaktów czy historii transakcji w jednym miejscu i online. Komunikacja pomiędzy partnerami jest wygodniejsza i nie wymaga zaangażowania dodatkowych osób.
Funkcjonalności portalu zależne są od roli danej firmy w procesie sprzedaży.
Dostawcy mają pełen wgląd w sprzedaż i stan swoich towarów, za pomocą portalu mogą być tworzone zamówienia do danego dostawcy, który następnie może je uzupełniać o wybrane, np. kody kreskowe, opisy towarów, ceny zakupu. Poprzez portal mogą być również wysyłane informacje na temat wysyłki dostaw.
Dla dystrybutorów, czy też dla odbiorców w sieci franczyzowej, portal to najlepsze narzędzie do komunikacji umożliwiające wgląd w historię swoich dokumentów handlowych, saldo rozrachunków, terminy płatności. Dzięki portalowi mogą w łatwy sposób tworzyć zamówienia na podstawie istniejącej już kartoteki towarowej i śledzić ich realizację. Mogą również za pomocą portalu zgłaszać reklamacje, czy też rejestrować zlecenia serwisowe i śledzić ich statusy.
Korzyści z portalu dla firmy współpracującej z dostawcami, czy też dystrybutorami to przede wszystkim dostęp do niezbędnych danych w jednym miejscu. Przykładowo wprowadzony przez dostawcę słownik towarów w łatwy sposób jest udostępniany dystrybutorom w celu przygotowania zamówień. Z kolei takie zamówienia mogą szybko zostać przekształcone w zamówienie pierwotne.
Moduł retilia.B2B to portal w pełni zintegrownany z pozostałym oprogramowaniem Retilia. Portal B2B może funkcjonować jako dopełnienie systemu zarządzania sprzedażą lub jako niezależne oprogramowanie.
Najważniejsze funkcje:
W odpowiedzi na potrzeby naszych Klientów stworzyliśmy nowa wersję systemu lojalnościowego – Portal B2C.
Portal przeznaczony jest do zarządzania systemem lojalnościowym, pozwala personalizować akcje promocyjne do stałych klientów, dzięki wglądowi w historię zakupów. Z kolei klient uczestniczący w programie może w każdej chwili sprawdzić stan swoich punktów, historie zakupów, status reklamacji czy zgłoszenia serwisowego. Każdy z uczestników systemu lojalnościowego otrzymuje newsletter w tematyce jaka go najbardziej interesuje.
Portal B2C jest stale zasilany danym z systemu sprzedaży Retilia, dzięki czemu dane są zawsze aktualne.
Zastosowanie naszego rozwiązania pozwala na:
Najważniejsze funkcjonalności: